Tuesday, July 24, 2012

Aku Memang Tak Puas Hati

Bismillah..

Sekadar Luahan, aku dah tak boleh simpan hal ni sorang2.. Macam berat ja apa yang aku tanggung ni. 
Aku sedaq sapa aku, aku hanya menumpang dirumah orang walaupon dia mak sedara aku sendiri. Tapi jangan la terlampau mengongkong aku, bukan si mak tapi si anak dara dia. Sampaikan aku nak keluar dengan kawan-kawan sekolah pon dia soal macam polis..nak p mana, makan kat mana, dengan sapa..heii sapa dia tu? Tak kan semua kawan-kawan aku, dia nak kenai. Alasan dia bagi, senang jadi pa2 kat aku, dia tau mana nak cari orang tu. Cuba dia pikir, ada ke aku tanya dia cam tu bila dia nak keluar. Dia pon xpenah bagi tau dia p mana dengan jantan mana. Lepas tu, bab aku nak bercouple ni, sampai la aku solo sebab pompuan tu lah. Dia soal habih laki yang aku nak kawan, alih2 dia sapu kat dia. Cam tu ka dia nak jaga aku... Bila aku duk bergayut dengan member pon dia pertikai, tuduh macam2. Ya Allah, sabar ja rasa. Barang yang aku beli pulak bila shoping tak boleh lebih dari dia, aku ingat lagi baru-baru ni. Hal bedak je pon, mula-mula bukan main kutuk lagi aku beli. Alih-Alih dia yang kalut ajak aku beli bedak tu..Baju pon sama, sindir bila aku beli baju baru. Duit aku, suka hati aku la... ada aku kacau duit dia selama ni. Dia yang duk rembat duit aku ada la..Bila la dia nak insaf, dari tipu sana sini.. Aku pon bukan bagus sangat tapi sekurang2nya aku tau lagi ayat "tak menyusahkan orang", "jangan jaga tepi kain orang", " jangan sesekali mintak, usaha dulu".. Sabaq jelah bulan posa ni.. Sudah2la duk buat macam tu. Aku dah penat dengan semua ni.. Redho ja pa dia buat. Allah bersama orang teraniaya. Insyaallah satu hari nanti aku harap dia insaf dari semua yang dia buat bukan saja pada aku tapi pada orang lain sama. Amin...

1 comment:

aryocahyalesmana said...

Amin-amin ya robbal'alamin...
Aku selalu mendukungmu dari belakang che...
Semangat yah...
alias
Cemungud
is
Keep Spiriit..


hehhehe..
met berbuka puasa sobat che...


Aryocahyalesmana
BukanPoeJAnggA