Wednesday, July 11, 2012

Aku Suka Dia

Bismillah..


Hai dah macam lagu ainan tasneem dah tajuk entri aku ni. Adakah dia Mr.Right aku? masih menjadi tanda tanya. Selama ni borak macam biasa, tapi sejak akhir2 ni satu ayat pon kami xleh ungkap bila jumpa. Pipi aku rasa merah macam pakai blusher walaupon aku xpenah pakai benda alah tu. Maluu la sangat.. Orang kata malu tapi mau.Bila keluar ramai2 dapat tengok pon jadilah..sama2 jeling U..Apa tandanya?? Sekarang dia dah balik KL, rasa rindu pulak nak tunggu dia balik sini. Ish, aku ni dah macam angau teruk je. Macam bertepuk sebelah tangan pulak, tapi yang pasti aku dah suka dia. Suka ye bukan cinta..Sabaqlah Che Kembang ooiii, don't be so kalut. Kalau dia jodoh yang ditetapkan Allah s.w.t..Insyaallah pasti jadi. Amin.. 

mood: angau tahap gaban (-,-) 

No comments: