Tuesday, July 31, 2012

Aku Sakit Tekak...Huarghh

Bismillah...


Hai dah lama tak menaip ni. Dugaan dibulan puasa, aku sakit tekak. Nak makan, minum sakit ja rasa, sampaikan nak telan air liur pon perit, cakap lagi lerr. Badan pulak lemah macam nak demam, tapi aku p jugak kerja. Duk rumah pon bukan buat apa. Oh puasa, kenapa dugaan mai bila puasa ni.Macam mana pon aku dah nekad nak habiskan puasa hari ni, sayang tau. Dah setengah hari dah ni, tahan je lah. Masa aku duk search2 che googlE tadi aku dapat petua hilangkan sakit tekak,senang je baca tapi nak lalui tu adoiii..perit2. Makan ais krim vanilla, woOw menarik. Benda dah lama tapi aku baru nak guna petua ni, ketinggalan betoi aku ni. Buka posa ni benda pertama aku nak makan, kurma..lepas tu aku nak hadap ais krim vanilla. Uih xsabaq pulak nak makan ais krim.. Tapi sekarang ni tahan je lah sakit tu..Harap2 esok dah ok sikit. Amin..

No comments: